~Miss Pompom~
find miss pompom
facebook twitter Instagram link 4

SAYA RINDU DIA.....
Thursday 11 April 2013 | 18:24 | 0 comments
SALAM semua pembaca setia blog miss pom pom..hari ini miss pom pom just nak cakap-cakap pasal hubungan miss pom pom dengan someone ni..actually,kami dah bersama almost 3 years..bermula dengan sahabat sejati menjadi hubungan yang lebih rapat...miss pom pom tak nak larh nak story kisah percintaan kami kan,malu larh miss pom pom kan...hehe..sekarang kami semua sama-sama busy,tipu larh kalau miss pom pom cakap tak rindu dia kan..kami memang selalu contact each other and tak pernah missed pown dalam sehari kami akan message or call...dia sekarang dah kerja,miss pom pom pulak busy dengan study and event-event luar..memang budak sport rec banyak event,dah tak boleh dinafikan lagi...so,apew yang miss pom pom harap dia akan setia,jujur dengan miss pom pom walaupun kami berjauhan...sama jugak dengan miss pom pom akan setia dengan dia seorang jew...kami memang love each other...apew yang miss pom pom harapkan kalau dia memang jodoh miss pom pom,semoga ALLAH memberkati hubungan kami ke jalan yang lebih direstui oleh-NYA...

Kau mau aku apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti
Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia

(Tuhan tolong aku, jaga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)

lirik lagu ni saya bagi dekat awak..hope awak faham lirik-lirk dia..saya sayang awak....
 



 

MOHD SHAHRUL IZWAN
 &
SITI NOR ATIQAH
=
"IZQAH"


 
Tuan Empunya Tanah
 photo 1fc6901e-4d22-4a12-aa46-ba32ddb0d7fe_zpsca4ccf1a.jpg
my name is SITI NOT ATIQAH BINTI HALIM..aka miss pom pom @ eyqapinky..i am 22..studying bachelor of sport science at UITM JENGKA,PAHANG..i am the crazy, retarded girl who enjoys laughing and the pleasures of the world :) :::Revenge? Nah I dont need revenge, I just plan to sit here and watch your life fall apart on its own....:::: *Pain makes me stronger, tears makes me braver, heartbreak makes me wiser, so i thank the past for a better future *Dont live in hatred. Its hurt~ But live to move forward. Make ur life meaningful to urself. A devotion to our creator * i'm just a simple girl. . . nothing special about me. . .

Followers Miss pompom

Chat with miss pompom


Big thanks
thank you for those come to visit my blog or walking to my blog..saranghae.. Best view in: Mozilla firefox