~Miss Pompom~
find miss pompom
facebook twitter Instagram link 4

PUMP DE JAMZ II (PDJ II)
Sunday 23 December 2012 | 00:50 | 0 comments


Salam..ai semua,tengah buat apew semua??miss pom pom harap korunk semua sihat yea..jangan ada yang deman lak..malam ni miss pom pom na share pasal PUMP DE JAMZ II..korunk semua mesti x tahu kan,hehehe..ni event miss pom pom,tapi event ni bkn suka-suka taw..ni semua adew markah taw tuk Physical & Fitness.. 








Tentatif Acara Program
            Selepas perasmian, program dimulakan dengan sesi memanaskan badan oleh kumpulan yang telah ditetapkan yang diketuai oleh Muhammad Nazmi Bin Muhammad. Setelah selesai sesi memanaskan badan. Tetamu kehormat, para pensyarah dan juga para pensyarah turut menyertai sesi ini.

Setelah selesai sesi memanaskan badan, aktiviti aerobik bermula. Sesi aerobic ini terbahagi kepada dua sesi. Setiap satu sesi satu kumpulan akan belakukan satu jenis aerobic dan diikuti satu lagi jenis aerobic pada sesi kedua. Pada sesi pertama, kumpulan pertama yang bertemakan Tradisional yang diketuai oleh Siti Nurul Munawirah Bt Mohd Nor Tuan Asyarani Tuan Nasir. Program diteruskan dengan aerobik daripada kumpulan kedua yang bertemakan Hip – Hop yang diketuai oleh Tuan Asyarani Tuan Nasir Nur Farhana dan Mohd Khaidir Bin Ismail. Seterusnya, acara diambil alih oleh kumpulan ‘ketiga yang mempersembahkan Taebo yang di ketuai oleh Nur Farhana dan Mohd Khaidir Bin Ismail. Sesi pertama diakhiri dengan kumpulan keempat iaitu Zumba.

Pada sesi kedua pula, program diteruskan dengan aerobik kumpulan pertama yang bertemakan Qi Gong yang di ketuai oleh Muhammad Nazmi Bin Muhammad. Seterusnya, kumpulan kedua iaitu Bollywood yang di ketuai oleh Shahrul Redza Bin Zahid. Program di teruskan algi dengan kumpulan ketiga iaitu Jazzercise yang diketuai oleh Ahmad Nashrun Bin Ahmad Basukin. Kumpulan terakhir iaitu kumpulan keempat yang bertemakan K – Pop yang diketuai oleh Siti Nor Atiqah Bte Halim. Setelah itu, selesai sudah aktiviti aerobik untuk kumpulam masing-masing.

Setelah tamat aktiviti aerobik, para peserta mengambil tempat untuk sesi menyejukkan badan yang sekali lagi diketuai oleh Siti Nurul Munawirah Bt Mohd Nor. Aktiviti ini dilakukan dengan sempurna sehingga tamat program.


















best x program ny??hehe..hope coming soon,it will be nice and enjoy..gotta go..SARANGHAE...


Tuan Empunya Tanah
 photo 1fc6901e-4d22-4a12-aa46-ba32ddb0d7fe_zpsca4ccf1a.jpg
my name is SITI NOT ATIQAH BINTI HALIM..aka miss pom pom @ eyqapinky..i am 22..studying bachelor of sport science at UITM JENGKA,PAHANG..i am the crazy, retarded girl who enjoys laughing and the pleasures of the world :) :::Revenge? Nah I dont need revenge, I just plan to sit here and watch your life fall apart on its own....:::: *Pain makes me stronger, tears makes me braver, heartbreak makes me wiser, so i thank the past for a better future *Dont live in hatred. Its hurt~ But live to move forward. Make ur life meaningful to urself. A devotion to our creator * i'm just a simple girl. . . nothing special about me. . .

Followers Miss pompom

Chat with miss pompom


Big thanks
thank you for those come to visit my blog or walking to my blog..saranghae.. Best view in: Mozilla firefox